Kas oled mures oma lasteaiaealise lapse arengu pärast? ERILO eripedagoogide ja logopeedide koostatud videokoolitused annavad sulle vastused ja praktilised lahendused, kuidas igapäevaste tegevuste käigus oma lapse arengut toetada. 

Toeta oma lapse arengut ja tee seda targalt – nüüd musta reede raames kõik ERILO videoloengud -30%.

Tõenduspõhised lähenemised ja võtted, mis päriselt töötavad!

Ekspertide loodud videokoolitused annavad vastuse sinu lapse arenguga seotud küsimustele. Lisaks saad praktilised oskused ja kindluse, et toetad oma last parimal võimalikul viisil.

  • Vaata videoloenguid endale sobival ajal ja kohas. Alusta kohe pärast ostu sooritamist.
  • Jagame sulle teaduslikult tõestatud võtteid, mida oleme ka ise praktikas läbi katsetanud. 
  • Töövihikud ja töölehed aitavad sul omandatud võtted lihtsamini lapsega kasutusele võtta.

Kõige parem aeg lapse kõne arengu toetamiseks oli juba EILE, seega alusta vähemalt TÄNA! Sinu lapse tulevik sõltub SINUST!

Vaata koolitusi ja kasuta soodustust!

Leia oma lapse vajadusele sobiv koolitus.

Logopeed Liis Themas, koolitaja: “Miks laps ei räägi? Tihti on selle taga puuduvad kõne-eelsed oskused. Vaatame, mis on need oskused, mille laps peab omandama, enne kui ta saab rääkima hakata. Käsitlen erinevaid võtteid ja mänge, mis toetavad vajalike oskuste arengut. Näed rohkelt näidisvideosid päris lastega, mis annavad sulle ägedaid mänguideid.”

  • Lapsevanemale, kelle laps võiks rääkida, aga veel ei räägi.
  • Spetsialistile, kes soovib rohkem teada, kuidas aidata kõnetuid või vähese kõnega lapsi.
  • teada, mis on kõne-eelsed oskused ja miks need on olulised;
  • praktilised võtted, kuidas läbi mängu toetada lapse kõne arengut;
  • ohtralt videonäiteid päris lastega õpitud võtete kinnistamiseks.

Loe koolituse kohta lähemalt!

Soodushinna rakendamisel kasuta ostukorvis koodi “erilo30”.

Eripedagoog Kristi Jakobson, koolitaja:Miks satub laps hätta näiteks riietumisel, koristamisel või koolitööde tegemisel? Videoloengus selgitan raskuste tagamaid ning jagan praktilisi võtteid esimeste sammude astumiseks, et muuta need tegevused lapsele jõukohaseks.”

  • Lapsevanemale, kelle laps käib alles lasteaias või esimestes klassides ning kes soovib suurendada oma lapse iseseisvust erinevates igapäevastes tegevustes.
  • Õpetajale, kes tunneb, et mõne õpilasega tavapärased võtted ja meetodid ei toimi ning vaja oleks teha midagi teisiti.
  • Tugispetsialistile, kes soovib meelde tuletada jõukohase õpetamise aluspõhimõtteid.
  • teada, millal on õppimine päriselt võimalik ja kuidas sellist olukorda tekitada;
  • harjutad lapse igapäevaste oskuste lahti võtmist väiksemateks osadeks;
  • õpid erinevaid viise, kuidas sina täiskasvanuna saad last juhendada ja seeläbi tema oskusi arendada.

Loe koolituse kohta lähemalt!

Soodushinna rakendamisel kasuta ostukorvis koodi “erilo30”.

Logopeed Liis Themas, koolitaja: “Alusta lapse kõne arengu toetamisega kohe, sest hea kõne areng aitab luua sotsiaalseid suhteid, lahendada probleeme, tulla toime oma emotsioonidega, õppida lugema ja palju muud. Koolitusel käsitlen väga levinud, kuid ohtlikke müüte varajase kõne arengu kohta, lükkan müüdid ümber ning pakun näpunäiteid varajase kõne arengu toetamiseks.”

  • Lapsevanemale, kes tunneb muret oma 0-3-aastase lapse kõne arengu pärast.
  • Lapsevanemale, kelle lapsel on probleeme kõne arenguga.
  • Lapsevanemale, kellel peres kasutatakse mitut keelt.
  • Lasteaiaõpetajale, kes töötab lastega vanuses 0-3 aastat.
  • teadmisi tavapärase kõne arengu kohta,
  • teada, milline ühiskonnas levinud info kõne arengu ja arendamise kohta on väär,
  • mitmeid praktilisi võtteid lapse kõne arengu toetamiseks,
  • boonusena saab ka TÖÖVIHIKU kõige olulisema infoga.

Loe koolituse kohta lähemalt!

Soodushinna rakendamisel kasuta ostukorvis koodi “erilo30”.

Eripedagoog Kristina Kutsar, koolitaja: “Autismi ümber levib palju valeinformatsiooni, mis omakorda tekitab tohutult arusaamatusi ning probleeme autistide jaoks. Selles videoloengus tutvustan müüte, mis ikka veel levivad ning pakun tänapäevast informatsiooni, mis on ka autistide endi poolt aktsepteeritud.”  

  • Lapsevanemale, kes püüab oma last paremini mõista või soovib autismist rohkem teada.
  • Õpetajale, kes soovib autisti rühmas või klassiruumis paremini toetada.
  • Tugispetsialistile, kes soovib oma teadmisi autismist värskendada ja olla kursis kõige värskema infoga.
  • tutvud müütidega, mis ikka veel autismi kohta levivad;
  • saad vastukaaluks tänapäevast informatsiooni sellises võtmes, mis on ka autistide endi poolt aktsepteeritud.

Logopeed Liis Themas, koolitaja: “Lapse kõne arengu toetamine ei tohiks lõppeda kui laps juba räägib! Koolitusel toon välja, mida oodata 3-5-aastaste laste kõne arengus. Lisaks annan praktilisi nõuandeid, kuidas aidata lapse kõnel areneda järgmisele tasemele.”

  • Lapsevanemale, kes tunneb muret oma 3-5-aastase lapse kõne arengu pärast.
  • Lapsevanemale, kelle lapsel on probleeme kõne arenguga.
  • Lapsevanemale, kellel peres kasutatakse mitut keelt.
  • Lasteaiaõpetajale, kes töötab lastega vanuses 3-5 aastat.
  • teadmisi tavapärase kõne arengu kohta,
  • teada, milline ühiskonnas levinud info kõne arengu ja arendamise kohta on väär,
  • mitmeid praktilisi võtteid lapse kõne arengu toetamiseks.
  • boonusena saad  ka TÖÖVIHIKU kõige olulisema infoga.

Loe koolituse kohta lähemalt!

Soodushinna rakendamisel kasuta ostukorvis koodi “erilo30”.

Meie koolitused on loodud lapsevanematele ja õpetajatele, kes otsivad tõenduspõhiseid lahendusi!

  • Kogemuslik ja teaduspõhine sisu.
  • Praktilised võtted, mida saad kohe rakendada.
  • Videoloengud, mida saad vaadata sulle sobival ajal ja kohas.
  • [Märkamisest toe rakendamiseni] Kõige enam meeldisid mulle praktilised soovitused, kuidas ÕIAJK-is lauseid sõnastada. Suur väärtus on ka töövihikul, mis samuti koolitusega kaasa tuli.
    Klassiõpetaja
  • [Märkamisest toe rakendamiseni] Edaspidi leian õpilaste nõrkuste kõrval rohkem ka tugevusi ning oskan lauseid selgemalt sõnastada. Kavatsen koolitusel antud materjale kindlasti uuesti vaadata.
    Ajalooõpetaja
  • [Esimesed sammud jõukohastamisel] Koolitusel omandasin vahendi, mis teeb minu õpetamise lasteaias efektiivsemaks - lapsed omandavad oskused või teadmised neile sobilikul ja pingevabal viisil. Samuti sain erinevaid võtteid, kuidas neid õppimisel toetada ja motiveerida, mis on rühmaelus tulemusi andnud - laste areng on märgatav ning teadmised ja oskused tulevad särasilmselt. Koolitus oli täis teaduslikku infot, mis oli ilmekalt ja põnevalt esitatud.
    Meeri Jakobson
  • [Sa mängid lapsega - kas ka arendavalt?] Koolitus andis hea ülevaate, mida mäng tegelikult tähendab ning mida õpetajana peaksin silmas pidama, kui rühmas töötan. Samuti sain praktilise nipi, mis on juba töös lastega tulemust andnud - lapse keskendumine paranes koheselt. Koolitus oli ilmestatud põnevate näidetega ja teadusliku ning värske infoga, mis tegi selle jälgimise meeldivaks.
    Meeri Jakobson
  • [Hoolitse lapse kõne arengu eest] Nüüd tean, millises järjekorras last arendada. Räägin vähem, kuulan rohkem. Lapsega vesteldes ei kiirusta, vaid ootan tema reageeringut.
    Lapsevanem
  • [Hoolitse lapse kõne arengu eest] Õppisin mitmeid kasulikke asju. Võtan aega rohkem selleks, et kuulata, mida laps soovib täiskasvanule öelda. Püüan tähelepanelikum olla ja märgata seda, mille vastu laps huvi tunneb.
    Lapsevanem
  • [Sa mängid lapsega ... ] Mulle väga meeldis koolitus, see oli lihtne ja arusaadav ja selline asi võiks minna väikelaste vanematele massidesse!
    Lapsevanem
  • [Märkamisest toe rakendamiseni] Kohe peale koolitust piilusin IAJ kaarte. Paaris kohas esines üldist lauseehitust (nt Laps on matemaatikaülesannete lahendamisel aeglane). Koolitusele järgneval päeval toimunud I kooliastme koosolekul andsin ülevaate veebiseminaril räägitust, eelkõige nendest soovitustest, milles meil kitsaskohad, mida saaksime parandada. Õpilaste IAJK ülesehituse muutuse vajadusest tegin ettepaneku ka kooli juhtkonnale.
    Õpetaja
  • [Märkamisest toe rakendamiseni] Kõigepealt tänan - alustavale õpetajale ning õppivale eripedagoogile väga asjalik teadmistest pakatav koolitus! Kiidan veel mahukat, kuid kompaktselt ja haaravalt üles ehitatud töövihikut!
    Õpetaja
  • [Veebikonsultatsioon] Soovisin vastava ala spetsialisti arvamust ja nõuannet, kuidas lapse kõne on arenenud ning kuidas seda edasi arendada. Sain need ERILO logopeedilt, kelle teenusega jäin väga rahule. Antud soovitusi olen jõudsalt praktikas rakendanud ning need on vilja kandnud. Lapse hääldus on paranenud tasapisi. Tänan Liis Themas, ERILO logopeed.
    Lapsevanem
  • [Autism ja müüdid] Kui mõtlesin, kuidas ja mida kirjutada arvustuseks ning tegin lahti tagasiside koha, siis – just nagu minu mõtted on juba kirjas! Eelmine postitaja Kadri Truup on need välja toonud. Tegin märkmeid, mida on edaspidi aeg-ajalt hea sirvida. Aitäh! Kiidan ka jõukohastamise koolitust, milles saadud rakendamise võtted sobivad ka hästi autistidele. Rühmaõpetaja pervasiivsete laste rühmas
    Lapsevanem
  • [Sa mängid lapsega ... ] Lootsin saada koolituselt mõne hea võtte ja/või mõtte, millele siiani ei ole mõelnud või mida kasutanud. Ma ei pidanud pettuma. Sain kuuldust mitmeid mõtteid juurde – natukene kinnitust, et olen mängule õigesti lähenenud, kuid ka oskuse end teinekord kõrvalt jälgida ja proovida vältida mõningaid vigu.  Koolitust oli väga hea jälgida, sest koolitaja rääkis hea tempoga, kordas olulist ning aitas kinnistada ja oli julgustav. Koolitusel olnud videod olid väga näitlikud ning ilmestasid teooriat. Koolitajalt sai kaasa ka töölehe, mis teeb selle kõige väga praktiliseks.
    Eripedagoog
  • [Sa mängid lapsega ... ] Vanema ja eripedagoogina arvasin, et mul mingisugune ettekujutus mängimisest ikka on. Aga aeg-ajalt on hea lihtsaid ja loogilisi tõdesid meelde tuletada või midagi uut õppida. Katsetasin ka kohe järgi ning rõõm lapse silmis kasvas silmapilkselt! Liis selgitas materjali arusaadavalt ning videod aitasid olukordi paremini läbi mõelda ja teadmisi kinnistada.
    Eripedagoog
  • [Sa mängid lapsega ..] Aitäh! Kokkuvõtlik. Erivajadusi puudutav. Viimane video oli ilus mäng! Väga hästi lahti mängitud. Analoogne võikski olla koolitustel näidiseks, kuidas lapsega mängida. Jään ootama ka lühikoolitussarja.
    Lapsevanem
  • [Õpikeskkonna hindamine] Aitäh teile senise mõnusa koostöö ja koolituste eest! Ja lisaks väga suur tänu selle kindlustunde eest, mille oleme teile toetudes saanud!! Julgen teistele abivajajatele kõhkluseta teie poole pöördumist soovitada.
    Montessori Kool
  • [Autism ja müüdid] Mul on tohutult hea meel, et ERILO üheks eesmärgiks on teadlikkuse tõstmine autismi teemal ja seda just teaduspõhiselt. Olles ise õpetaja ja eripedagoog, olen palju kokku puutunud väärarusaamadega autismist. Kristina annab loengus põhjaliku ülevaate levinud müütidest, kõik on selge põhjendatud. Sain juurde mõtteid, kuidas suhelda autismi teemal nii enda kolleegide, lastevanemate kui ka tuttavatega. Loodan väga, et koolitus “Autism ja müüdid – mida igaüks peab teadma?” jõuab paljude vanemateni ning haridustöötajateni. Kahjuks näen pidevalt, kuidas tänapäeva meedia mõjutab seda, kui valesti autismi mõistetakse.
    Eripedagoog

Kuidas kampaania töötab?

  • Soodustus -30% kehtib kõikidele nimetatud videokoolitustele, kasuta sooduskoodi “erilo30”.
  • Pakkumine kehtib 25.-29. novembrini.
  • Materjalidele pääsed ligi kohe pärast ostu sooritamist – alusta õppimist kohe!

Toeta oma lapse arengut juba täna! Vaata videoloenguid ja kasuta -30% soodustust!