Kristi Jakobson loeb raamatut

Hea, õpetaja ja tugispetsialist!

Haridus- ja teadusministeeriumi andmetel vajab pea IGA VIIES üldhariduskooli õpilane (kokku ca 29000 õpilast) õppimisel täiendavat toetust, kellest suuremal määral tuge (tõhustatud ja erituge) vajavad ca 9000 õpilast. 

Mitu nendest on sinu õpilased?

Kui sinu klassis on 4-5 toe vajadusega õpilast, siis on sul vaja täita ka vähemalt sama palju õpilase individuaalse arengu jälgimise kaarte ja seda vähemalt kaks korda aastas. See teeb kokku päris palju tunde.

AGA kuidas seda kõike jõuda? Muuda oma tööpäevad sujuvamaks ja vabasta end stressist! HOIA KOKKU AEGA ja õpi kahe päevaga, kuidas täita õpilase individuaalse arengu jälgimise kaarte efektiivselt ja läbimõeldult ning luua ka individuaalseid õppekavasid, mis paratamatult nende õpilastega kaasas käivad.

Ave Kadakas (koolitusel osaleja):

Andsite tervikliku ülevaate. Konkreetsete juhtumite põhjal esitatud näited olid väga kasulikud, samuti näited kohandamisest-vähendamisest-asendamisest, samuti teie vastused konkreetsetele küsimustele. Me töötame materjalid veelkord läbi ja teeme oma meeskonnale koolituse-töötoa, kus püüame kõigile anda sarnase baasi. Aga te teete imelist ja tänuväärset tööd, aitäh!​

Lapse arengu jälgimine ja toetamine koolis

Iga õpilane võib vajada võimetekohaste õpitulemuste saavutamiseks tuge. See võib tuleneda erinevatest põhjustest, mida tuleb esmalt märgata, seejärel kaardistada. Jätkata tuleb toe võimaluste hindamisega ning lõpuks rakendada vajalikke toetusmeetmeid. Tegemist on protsessiga, mille tulemuslikkus sõltub järjepidevast analüüsist ja mille sisu on fikseeritud õpilase individuaalse arengu jälgimise kaardis. Ühe toe meetmena saab koostada õpilasele individuaalse õppekava. Soovid teada, millal ja kuidas neid dokumente õigesti täita nii, et kasu oleks sellest nii õpilasel kui ka õpetajal? Tule osale koolitusel, mis keskendub just neile kahele dokumendile. 

 

KOOLITUS: Märkamisest toe rakendamiseni – ÕIAJK ja IÕK

Koolituse läbinu:

  • Omab ülevaadet õpilase arengu toetamise protsessi etappidest (märkamine, hindamine, planeerimine, rakendamine).
  • Orienteerub õpilase toetamise võimalustest koolis: üldine tugi, tõhustatud tugi, eritugi.
  • Teab õpilase individuaalse arengu jälgimise kaardi täitmise põhimõtteid, mis tagavad kaardi sisu ühtse mõistmise lapse tugivõrgustiku liikmete vahel.
  • Sõnastab näidete toel ning koolitajate juhendamisel korrektseid väiteid, mis sobivad ÕIAJK-sse.
  • Analüüsib enda oskust täita õpilase individuaalse arengu jälgimise kaarti.
  • Omab ülevaadet individuaalse õppekava koostamisest.
  • Eristab õpitulemuste kohandamist, vähendamist ja asendamist.
  • Mõistab HEV laste hindamise eripärasid.
Koolituse koosneb kahest osast. Esimene osa koosneb videoloengute vaatamisest ning teine osa praktilisest koolituspäevast koos koolitajatega.
  • Boonusena saad kaasa TÖÖVIHIKU kõige olulisema info ning praktiliste ülesannetega.
  • Koolituse läbijatele väljastame TUNNISTUSE (osalisel läbimisel tõendi). 
  • Tutvu koolituse õppekavaga siin.

Koolitajad on eripedagoogid Kristi Jakobson ja Kristina Kutsar.

Koolituse maht:

8 akadeemilist tundi, millest videoloengud 4 ak t ja auditoorne töö 4 ak t.

Koolituse hind:

129€, mis sisaldab materjale ja toitlustust.

Kui soovite arvet asutusele, siis vali ostukorvis “maksan arvega”.

MIDA ARVAVAD KOOLITUSEL OSALEJAD?

250+ rahulolevat osalejat

Olen väga tänulik enne kohtumist saadetud materjalide eest. Kui teemad on enne läbi räägitud, saab ülevaate selgemaks ja koolitusele tulles on juba osa teadmisi olemas. Veebikeskkonda, kus koolituse infot jagasite on lihtne kasutada.
Heidi Tiiter
Koostan parema süsteemi, et kõik täitmine käiks õiges järjekorras. Kõik oli hästi. Oli veidi keeruline ja natuke on asjad sassis peas, aga õnneks materjal on olemas ja saan järgi vaadata. Aitäh Teile! Oli väga väga huvitav. Keeruline, aga siiski huvitav.
Karini Paju
Kõik teemad olid väga olulised, et koolis värskelt alustanud HEVKOna süsteemi looma hakata ning korrektsemalt ÕIKe täita, IÕKsid koostada. Koolitus oli väga kasulik, hakkasime koolis süsteemi looma, kolleegidele teadmisi jagama.
HEVKO
Koolitus ja teemad väga vajalikud, koolituse ülesehitus oli hea. Saime palju praktilisi juhiseid. Teadvustan, planeerin, süstematiseerin ja viin saadud teadmised teistele kolleegidele.
Klassiõpetaja

KOOLITUS ON SULLE, KUI SA TAHAD...

  • Täita individuaalse arengu jälgimise kaarte teadlikult ja süsteemselt ning suunata rohkem aega laste õpetamisele. Pole oluline, kas oled juba täitnud kaks või kakskümmend kaarti.
  • Koostada individuaalseid õppekavasid, mida saab päriselt kasutada ja millest saavad kasu ka õpilased.
  • Toetada oma õpilasi, kes vajavad üldist tuge, tõhustatud tuge või erituge.
  • Värskendada oma teadmisi ÕIAJK täitmise või IÕK koostamise kohta.
  • Kui sa tahad luua oma koolis selgeid süsteeme, aga tahad nõu, kuidas kolleege toetada.

VALI KOOLITUSEKS SOBIV AEG JA KOHT

KOHTUMISENI KOOLITUSEL!

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Koolitused toimuvad sellel kevadel 27.02 Tallinnas ja 15.04 Tartus.

Vali koolituskalendris tulevaste koolituste alt endale sobiv toimumisaeg. 

Kui sobivat aega hetkel ei kuvata, siis kirjuta meile oma soovist ja anname sulle esimesena teada, kui koolituse uuesti oma kalendrisse lisame.

Tee meie kodulehel tellimus. Vali ostukorvis “maksan arvega”. Lisa, kes on maksja ja arve saaja. Kui kool või omavalitsus soovib e-arvet, siis kirjuta ka see märkustesse, et saaksime vastava e-arve välja saata.

Kaks nädalat enne koolitust saadame sulle videokoolituse ligipääsud ja juhendi, videoloengud tuleb kindlasti ära vaadata enne päris kohtumist.

Jah, koolitusel on osalenud hulganisti eripedagooge, logopeede, sotsiaalpedagooge, HEVKOsid. Õpime koolituse käigus osalejaid tundma ning saame vastavalt sellele ka koolituse sisu praktilisemat poolt suunata, et kõik osalejad saaksid koolitusest päriselt kasu ning oma küsimustele vastused.

Meil on olemas ka veebikoolitus Märkamise toe rakendamiseni 1. osa, kus käsitleme ainult ÕIAJK-d. Aga täiendatud kaheosalisel koolitusel käsitleme lisaks ÕIAJK-le ka IÕK-d.