Miks satub laps hätta näiteks riietumisel, koristamisel või koolitööde tegemisel? Selles loengus selgitame raskuste tagamaid ning jagame praktilisi võtteid esimeste sammude astumiseks, et muuta need tegevused lapsele jõukohaseks.
ÕPPEKAVA NIMETUS: Esimesed sammud jõukohastamisel: millest alustada ja kuhu edasi liikuda?
Õppekava rühm: Koolieelikute õpetajate koolitus, klassiõpetaja koolitus, aineõpetajate koolitus.
Eesmärk: Kursuse läbinu teab jõukohase õpetamise esmaseid põhimõtteid.
Õpiväljundid:
Kursuse läbinu:
o mõistab potentsiaalse arenguvalla kontseptsiooni;
o võtab lahti lapse igapäevased oskused väiksemateks osaoskusteks;
o eristab lapse toetamisel täiskasvanupoolse vahetu juhendamise viise.
Õpingute alustamise tingimused, juhul kui need on eeltingimuseks õpiväljunditesaavutamisel:
Sihtrühmaks on lapsevanemad, õpetajad, tugispetsialistid.
Õppe kogumaht, sh auditoorse, praktilise ja iseseisva töö osakaal: Auditoorne töö veebis (VIDEOLOENG) 1akt.
Õppe sisu:
o potentsiaalne arenguvald,
o õpetamine osaoskuste kaupa,
o täiskasvanupoolse vahetu juhendamise osakaalu reguleerimine,
o eneseanalüüs.
Õppekeskkonna kirjeldus: Õpe viiakse läbi õppijale sobival ajal ja kohas, õppija tagab ise internetiühendusega arvuti/seadme olemasolu (videoloengu vaatamiseks).
Õppematerjalide loend, juhul kui õppematerjalid on õppekava läbimiseks ette nähtud: –
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Osalenutele väljastatakse tõend, kui nad on avaldanud selleks soovi, kirjutades aadressile erilo@erilo.ee.
Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus: Eripedagoogika või logopeedia MA, eripedagoogika kutsestandardi tase 7 või tase 8, praktiline töökogemus HEV lastega vähemalt 5 aastat.
Videoloengule pääseb ligi pärast ostu sooritamist oma konto alt ning on nähtav 30 päeva.